Információk a vásárláshoz

Kedves Vásárlónk!

 

Köszöntjük az Acélfullánk on-line késbolt oldalán. Reményeink szerint hamarosan elégedett Vásárlóink között tudhatjuk Önt. Engedje meg, hogy röviden összefoglaljunk néhány hasznos információt  a vásárlással kapcsolatban. Részletes leírást a "Segítség" valamint az "Üzletszabályzat" oldalakon talál, itt csak a legfontosabb kérdéseket foglaljuk össze.

 

Hol tartok a vásárlással, mennyit kell majd fizetnem?

Az Ön által vásárolandó termékek pontos áráról a jobb-felső sarokban található "Kosár" panel ad folyamatos tájékoztatást (ha már van termék a kosarában). Az "összesen" sor a végleges fizetendő összeget mutatja a szállítási díj nélkül.

 

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítás 25.000 Ft érték felett ingyenes, minden egyéb esetben 1.500 Ft-ot számítunk fel. A fentiek az ország egész területére vonatkoznak. Az árak bruttó árak, tartalmazzák az ÁFÁ-t.

 

Milyen egyéb költségre kell számítanom?

Nincs rejtett költség. A termék árát és az esetleges szállítási díjat leszámítva semmilyen plusz költség nincs. Sem csomagolási költség, sem biztosítási díj.

 

Ki hozza a csomagot?

A kiszállítást minden esetben a DHL futárszolgálat végzi, hétköznap 8 és 17 óra között.

 

Hogyan fizethetek?

A fizetés előre utalással, bankkártyás fizetéssel vagy utánvéttel történik a termék kézbesítésekor. Előre utalás esetén a számlaszám a következő: Fontium Kft. 11743057-20023852 (OTP Bank). Utánvétes fizetés esetén a csomagon szereplő összeget a futárnak kell fizetni készpénzben.

 Bankkártyás fizetésről további részleteket talál a képre kattintva:

bankkártyás fizetés

Vásárláskor milyen adatokat kérnek tőlem?

Személyes adatok közül csak nevet, szállítási címet, telefonszámot és e-mail címet kérünk. Ezek minimálisan szükségesek a zavartalan kiszállítás lebonyolítása érdekében. Ezen kívül semilyen más célt nem szolgálnak. Tekintse meg adatvédelni politikánkat.

 

Mennyit kell várnom a termékre?

Termékeink szállítási határidejéről a termék adatlapján tájékozódhat. Egyes esetekben ettől lehet eltérés, ha esetleg ajándéknak szánja a terméket és kritikus a kiszállítás dátuma kérjük tájékozódjon ügyfélszolgálatunkon.

 

Honnan tudom mikor jön a csomag?

A rendelésről Ön visszaigazoló e-mailt kap, valamint munkatársunk minden esetben telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot, a szállítás időpontjának egyeztetése végett. Ön tetszőleges időpontra kérheti a szállítást a fentiek, valamint a termék rendelkezésre állásának figyelembevételével.

 

Hová kérjem a csomagot?

A csomagot célszerű olyan helyre kérni, ahol napközben tartózkodik olyan személy, aki azt át tudja venni (szomszéd, rokon, munkahely). Ha utánvétes fizetést választott, célszerű az átvevő személlyel előre közölni a fizetendő összeg nagyságát, valamint felhívni a figyelmét a csomag épségének ellenőrzésére.

 

Tudok-e megjegyzést fűzni a kézbesítéshez?

Ha megjegyzést szeretne fűzni a rendeléshez (délelőtt keressenek, telefonáljon a futár hogy haza tudjak ugrani, telefonáljon a futár mert nem működik a kapucsengő, stb...) megteheti a rendelés leadása közben a felkínált "megjegyzés" rovatban, vagy telefonon munkatársunknál amikor az keresi Önt a kézbesítés részleteivel kapcsolatban.

 

Mi történik, ha mégsem ér el a futár?

Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítőt hagy és megkísérli a kiszállítást a következő napon. Ilyen esetben érdemes felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, a minél gördülékenyebb kiszállítás érdekében.

 

Mi történik ha nem jön meg a csomag és a futár sem telefonál?

A DHL a világ egyik legnagyobb futárcége, kiváló szakembergárdával, és megbízható futárokkal. Mégis előfordul, hogy valami miatt nem érkezik meg a csomag a címzetthez. Ebben az esetben kérjük vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, hogy mielőbb végére járhasunk a dolognak.

 

Mi történik, ha sérült vagy hiányos a csomag?

Előfordulhat sajnos, hogy szállítás közben a csomag és annak tartalma sérül. Esetleg a csomag tartalma hiányos. Az ilyen esetekre felkészülve minden csomagunkat biztonsági matricával látunk el. A csomag tartalmához csak a csomagolóanyag és a biztonsági matrica nyilvánvaló megrongálásával lehet hozzáférni (ha a matricát feltépik, kirajzolódik rajta a "VOID" felirat). Amennyiben ilyet tapasztal, vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral (ezt neki kötelessége megtenni). Együtt bontsák fel a csomagot, és a mellékelt számla vagy a szállítólevél alapján ellenőrizzék a tartalmat. Minél előbb vegye fel a kapcsolatot a ügyfélszolgálatunkkal. FONTOS: ha másvalaki veszi át a csomagot (rokon, szomszéd, munkatárs) a fentieket neki is el kell végezni. Kérjük erre hívják fel a figyelmüket.

Mennyiségi hiány vagy rongálódás esetén csak ennek a jegyzőkönyvnek a birtokában áll módunkban reklamációs kérést befogadni és kezelni.

 

Ép biztonsági matrica

 

Sérült biztonsági matrica

 

 

A csomag sértetlen, de mégis hiányzik belőle valami, mit tegyek?

Ha a csomag sértetlenül érkezett meg és mégis hiányos, kérjük mihamarabb keressék az ügyfélszolgálatot, hogy kivizsgálhassuk a dolgot.

 

Rendben megérkezett a csomag, de nem ezt akartam... Mit lehet tenni?

Ha mégsem ilyet szeretett volna, nem tetszik, vagy ajándékba szánta és volt aki már megelőzte sebaj. Eredeti csomagolásban, sértetlen, nem használt állapotban visszavesszük és visszafizetjük az árát. (részletek)

 

Két hónapja vettem ezt a terméket és tönkrement. Hová fordulhatok?

Ilyen esetben kérjük jelezze felének a problémát, természetesen orvosolni fogjuk. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban (Ptk 306§, 307§, 308§)  és a 151/2003. (IX.22.) sz. Kormányrendeletben valamint a 49/2003 (VII. 30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak. Általában csere, vagy javítás a megoldás. Olyankor is segtünk, ha már nincs a termékre garancia.

 

Van valami megkötés az itt vásárolható termékek használatával kapcsolatban?

A 175/2003. (X. 28.) Korm. rendelet a 8 cm pengehosszúságot meghaladó késeket "közbiztonságra különösen veszélyes" eszközként határozza meg. Az ilyen eszközök szabadon vásárolhatók és tarthatók, de viselésüket az alábbiak szerint korlátozzák:

A 175/2003. (X. 28.) Korm. rendelet teljes szövege

 

Ha a fentieket átolvasva még mindig kérdése volna, keresse bátran ügyfélszolgálatunkat.

Kellemes vásárlást kíván

az Acélfullánk Csapata

... mert kell egy kés ...

Nyilatkozat

Az Acélfullánk on-line késbolt oldalán késekkel és egyéb szúró- és vágóeszközökkel kapcsolatos képeket és ismertetőket talál! Mivel egyes szúró- és vágóeszközök Magyarországon a közbiztonságra különösen veszélyes eszköznek minősülnek és ezek internetes megjelentetése törvényileg korlátozott, ezért az oldal megtekintése előtt kérjük nyilatkozzon az alábbiakról!

IGEN, elmúltam 18 éves, szúró- és vágóeszközök hivatásszerű felhasználásával foglalkozom, belépek az oldalra

NEM, nem múltam el 18 éves, szúró- és vágóeszközök hivatásszerű felhasználásával nem foglalkozom, inkább keresek más elfoglaltságot